Fredagkväll 17

Tänka sig! Jag och Caroline har spenderat en fredagkväll tillsammans utan att festa loss och supa. Är fan sjukt stolt över oss! Men nog om våra roliga men dåliga vanor. Ikväll så spelade vi fotboll med Fredrika, Aston, Sebbe, Reye och Mathias. Jag kan ju bara säga att jag, Reye, Freddie och Sebbe ägde de andra. Haha kanske inte men kul var det iallafall. Och så sprang jag och Carro runt med bollen medans Aston försökte få tag på den vilket han total misslyckades med. Stort grattis till mig och Carro!
Så när vi var väldigt varma så började folk frysa och då var det tydligen dags att börja ta sig hemåt. Det var väl inte jag och Caroline helt nöjda med så vi hängde på Reye och Mathias i Mathias lilla bil för att åka till donken. Törstiga var vi så det blev vatten för fattiga typer som jag och Carro medans killarna tryckte i sig en varsin glass. Efter det åkte vi omkring lite överallt i bilen och lyssnade på musik. Sedan bar det hemåt.
Haha herregud vad vi har skrattat ikväll. Freddie var fan värst, hon kunde ju inte ens stå upp! Haha men kvällens höjdpunkt var ändå när Mathias spräckte brallorna. Haha kan förstå att han frös då, haha!

Nej godnatt gott folk, imorn fyller min moster år och det är en vecka kvar tills jag och Freddie fyller år! Grattis!


Och just det, ska hälsa från Jorge att han tycker att Carro är snygg och att han vill ha henne hos sig just nu! Och det är sanningen!

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: caroline

första kvällen som det inte är party, det är fan rekord sophia!

hahah hälsar tillbaka till grabben ;)

2009-04-18 @ 02:12:01
URL: http://cwicklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0