Krokus och Snödroppar

Idag är det då torsdag 2 april och min kära farfar fyller 79 år. Stort grattis till dig!
Precis som dagen igår var det väldígt slappt för mig. Hade dock 2 lektioner imorse men det var inte så jobbigt, förutom att man inte fattade nåt på matten, som vanligt...
Efteråt så gick jag och Lisa till Gamla Stan, jag skulle fixa presenter till Lager och Timon. Jag hittade perfekta presenter till dem, nu gäller det bara att se till att få pengar av brudarna! Vi hittade också super roliga kort, däremot kunde jag inte bestämma mig för vilka som jag skulle köpa. Så det blev några stycken så får brudarna bestämma det.
När jag kom var pappa och Hector ute. Så jag tog en runda i trädgården med Hector svansande runt benen och hittade både krokus och snödroppar. Något som kommer bli tulpaner och påskliljor fanns också att se. Måste se till att inte rådjuren käkar upp tulpanerna också! I år tänker jag inte odla några grönsaker, jag orkar verkligen inte och jag kommer heller inte ha tid. Men vi har haft en chili växt inne under vintern som har växt till sig så det blir nog nice när den kommer ut.
I eftermiddags vart jag väldigt sugen på något sött så jag bakade en kladdkaka. Jag och Axel ahr käkat upp halva så då har jag lite imorn innan vi drar iväg på party! Och imorn kommer Kaja också! Längtar så galet mycket asså! Det blir nog en perfekt kväll asså, festa med mina 3 svenska bitches och min norska bitch! Älskar alla er 4 otroligt mycket! <3
Nej nu ska jag återgå til tvn, får hoppas jag hittar nåt kul att kolla på!

ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0