Lips and Dance

Tjocka släkten var här hos oss idag för att fira mig och Carin. Jag, Louise och Jennifer var nere och sjöng lips (sing star på xbox) större delen av tiden. Det var riktigt roligt för vi la även in låtar från min iPod att sjunga dock utan text att följa. Men det var kul ändå får vi la ju in låtar som vi junde utantill, nästan iallafall ^^. Är sjukt stolt över vår lilla Michelle som är 8 år men är med ändå och sjunger och lyckas faktist vinna över våra tröga mostrar. Mycket dans och show off blev det även för oss och jag har väldigt många filmer på kameran som jag måste kolla. Det blir nog kul!
Kan ju konstatera att detta var en alkoholfri helg för min del och jag hoppas att det var det för Carro med. Men nästa helg då sätter vi igång igen...
Nu när gästerna har gått så blev det väldigt tråkigt. Kanske borde poppa popcorn och kolla en film. Pallar inte sova än men jag kan ju inte vara alltför trött imorn när jag ska träffa Mathias... Jag måste ju gå upp i skaplig tid för att åka till pappa sen.
Nej, godnatt gott folk, hoppas alla har haft en trevlig lördagkväll!

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nämen sophia! har du också blogg :)

2009-04-19 @ 17:34:30
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0