Måndag 20

Idag började jag kl 13 vilket var väldigt skönt. Efter att ha haft naturkunskap så var det då dags för det fruktade nationella provet i franska! Jag var väl inte precis nervös innan utan jag hade bara ingen ork för att sitta och lyssna på franska under hörförståelsen och så läsa sen och så skriva uppsats. Men det gick väl helt okej ändå. Det blir bog G men man får ju hoppas på VG. Uppsats-delen var nog det som kändes bäst utav allt, konstigt nog.
Imorn är det debatt på kungsholmen i läroverksfejden och det ska bli riktigt roligt. Det bästa är nog att jag får träffa gamla kompisar från de andra skolorna men det är ju alltid kul att få se KG Bergström live i en debatt. Rödklädda och glada kommer vi vara imorn och så ska kameran med förstås. HEJA RÖDA SÖDRA!
Nej nu ska jag gå och kolla det absolut första avsnittet av desperate housewives och kanske förbereda mig lite för engelskaredovisningen som ska vara på onsdag.

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

TAGGA inför imorgon :P HEJA, röda södra ;-)

Östra real har oskulden kvar ;D



Kul att det gick bra, eller iaf helt okej på franskan! Hur länge satt du? <3

2009-04-20 @ 21:28:09
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0