Många tankar

Ojda, har inte skrivit sen i måndags och det har faktiskt hänt en del sen dess...

Tisdag: Det var nu dasg för deltävling 2 i läroverksfejden vilket var en debatt på kungsholmen med KG Bergström. Eftersom Södra är så förbannat bra så gick vi förstås till final där vi mötte Östra Real. Märkligt nog tyckte KG att Östra var bättre så de vann, tyvärr... Detta gör bara att Marat kommer känna sig jätte bra och bättre än mig, hoppas han har glömt det imorn när vi ses. Men det som är bättre är att vi fick poäng för vår andraplats så om vi vinner en deltävling till så vinner vi hela skiten! Heja Röda Södra!
På kvällen var jag barnvakt åt Michelle och jag sov kvar. Det blev en datorfri kväll fast med mycket tv tittande istället.
Onsdag: Började 8 denna dag och slutade 4, efter det skulle vi gå på skolbio. Vad är det för idé? Att gå på skolbio efter skoltid. Får vi inte kompledigt för det så blir jag fan irriterad. Vi måste även betala 20 kronor själva för den jävla filmen. Men men, den var faktiskt bra och intressant.
Torsdag: På morgonen mådde inte jag så bra så jag stannade hemma. När skolan slutade vid halv 12 åkte jag in för jag skulle shoppa med mina flickor. Frida var tvungen att åka hem och plugga men Tannaz och Lisa åkte hem ganska fort sorgligt nog. Så då var det bara jag och Gabbsan kvar och vi hade det jätte mysigt. Kamerorna var med som vanligt och vi tog en massa bilder när i provade alla galna kläder. Vi hittade fan världens bästa outfit och det måste köpas in när det kommer på rea! Vi satte oss på Sandy's och tog en latte. Gaby berättade att hon egentligen inte ville gå in där för att när vi stod utanför på gatan hade killen i kassan stirrat as mycket. Fast det sa hon när vi satt ner och hade en varsinn latte i handen. Men vad gör det om han stirrar lite, det är ju bara trevligt!
Efter det gick vi ner till kajen där alla båtarna går vid slussen. Och solen sken så det var riktigt mysigt ända tills paret bredvid kände för att mata duvor och måsar så det blev invasion av läskiga fåglar. De bara tjöt och sket när de flög omkring över oss men vi blev aldrig träffade som tur var.
När det var dags att åka hem så skulle jag till Fredrika för att göra inbjudan till vår fest. Så den är nu klar och ni som fått den, bara att acceptera!

Nu idag, fredag så har jag, precis som alla andra ettor i Sverige haft det första nationella provet i engelska i form av uppsatsen. Får hoppas det gick bra men det var ett skönt ämne att skriva om iallafall.
Ikväll ska jag, Carro och förhoppningsvis Johanna spela fotboll med samma killar som förra veckan. Det ska bli riktigt kul fast det är nog varmare och ljusare idag. Men innan dess ska jag träffa Mathias. Får se vada vi hittar på för något...

Nej nu är provtiden slut och jag blev klar tidigare så det börjar bli dags att leta upp de andra flickorna.
Ha en bra dag! Bilder som tas ikväll och igårdagen kommer också!

ByeBye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0