My Day!

Jag fyller år idag! Så gratta mig tack! Men det gör även min kära bitch Fredrika och min vän från de tidigare åren Thea. Dagen har varit så här långt väldigt mysig med massa sol! Först brunch hos pappa och sen fika hos mamma med bästa vänner och moster Carin, Jennifer och Inez. Väldigt mysigt och för en gångs skull så hade vi inte en tårta från chokladfabriken. Mina mostrar har fått för sig att det bara är chokladfabriken som kan göra goda tårtor men där hade de fel! Mamma hittade en svin god på Thelins som vi hade idag.
Ikväll så dissar Fredrika mig så jag och Carro hänger med Lexie och Fia ut till Mange i nacka och festar loss. Det blir nog as bra! Får inte bli för packad bara, kanske inte det lättaste att at sig hem från nacka.
Nej nu ska jag gå och va lite social med mamma och Håkis. Så seeya!

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Tannaz

GRATTIS SÖTIS!!!

Hoppas din dag blir super!

<333

Tannaz

2009-04-25 @ 19:10:09
URL: http://--

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0