OMG!

HOLY MOTHER OF COW!
Precis så brukar Gabbsan säga när det är nåt som hänt. Jag skulle kunna stå och skrika det i flera timmar nu. Mitt hår ser förjävligt ut. Var bara meningen att det skulle bli lite blondare, fixa utväxten typ. Men nej nej, så blev det inte. Jag ser ut som en misslyckad fjortis. Det är platina blont högst upp och så är färgen ojämn. Det kan ju inte precis bli värre. Och det är ju valborg så jag stöter nog på en del folk också. Men jag få väl ha på mig en mössa hela kvällen. Och Gaby, jag varnar dig nu, gör inte samma misstag som jag och låt en lillebror fixa håret på dig!
Men det blir nog nice ikväll ändå. Först grillning hos Aston och så drar nog jag och Carro vidare till Anton. Men jag ska vinna på chokladhjulet innan vi åker till Anton iallafall. Nåt bra måste ju dagen föra med sig!

Hoppas alla vår en trevlig och inte allt för supande valborg!

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hahah illa, mitt blev fint :D

2009-05-01 @ 22:44:09
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0