Onsdag, 1

Va glad man blev när man upptäckte att solen sken när man vaknade. Fast eftersom det är första april är det säkert bara ett skämt så att det börjar snöa imorm.
Var helt ledig från skolan idag så jag blev väckt av pappa och en katt tjugo i tolv. Jag fick sova i nästan elva timmar men var ändå väldigt trött.
Vid tre skulle jag träffa Freddie i farsta centrum för lite shopping. Jag skulle handla skor och lite annat  inför fredagens fest. Vid halv fem kom även Carro. Johanna skulle också ha kommit men hon var på begravning. Må hennes farmor vila i frid.
Vi var väldigt duktiga att spendera våra pengar, Carro och jag hittade svin tjusiga skor och Fredrika hittade lite spontant så där en jätte fin jeansjacka. förutom detta köptes det lite smink, hår prylar och smycken. Allt är nu inköpt för fredag så vi är redo att äga stället!
I söndags satt jag på sjukan med min lillebror, han hade fått en spricka i nyckelbenet. Vi åkte först till sös men han var för liten för att tas emot där så det var bara att åka vidare till Astrid Lindgren. Båda sjukhusvistelsena tog ca tre timmar. Detta gjorde att vi missade wipeout men jag har nu sett det på kanal 5:s webb-tv. Svensken vann!
I tisdags hade matteprov. Jag brukar säga att det går dåligt på dem men den här gången gick det verkligen åt helvete! gäller att plugga myckte nu enför nationella. Förstår inte hur jag ska klara matte C nästa år om jag inte ens klarar av matte B nu!
Imorn börjar jag 8.20 och slutar 10.10. Väldigt skönt faktiskt. Ska höra med tjejerna om de vill hänga med in till stan sen. Vi hann aldrig fixa födelsedagspresenter till Lager och Timon. Vi har några riktigt bra idéer och jag har fått i uppdrag att fixa en av dem. Gaby brukar vara taggad för shopping men hon har kriminologi-prov lite senare imorn så man får ju hoppas att hon har pluggat idag!
Nej nu börjar det bli dags att sova, godnatt!

ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0