Onsdag 15

Asså herregud! Redan halvvägs genom april, tiden går galet fort. Och om 10 dagar så fyller jag och Freddie 17. Och snart är det skolavslutning också. Längtar jätte mycket dit.  Men innan dess så åker jag till Grekland och så kommer min kära Kaja tillbaka till Stockholm. Längtar! Btw så hade vi galet kul när hon var här. Tror inte nån av oss har nån lever kvar ^^.
Dagen var väldigt behaglig. Fast jag började klockan 8 med franska men efter det så hade vi en extremt lång håltimma. Så jag, Lisa och Tani tog en promenad ner till Tanto, satt där i en timma och så åkte vi till Wrap World som ligger vid hötorget för att hälsa på min käre bror som praoar där. Han var lika otrevlig som vanligt. Efter det så åkte vi till Åkeshov med tuben och sen tillbaka till Slussen och skolan bara för att få tiden att gå. Sen var det matte och naturkunskap och sen så slutade jag. Eftermiddagen spenderades på soffan framför historiaboken, datan och tvn.

Och idag kom vår kära Gabbsan hem från Spanien! Så det blir nice att träffa henne imorn och berätta om lovets tokiga festligheter och så kan hon få skryta lite om sin solbränna, men bara lite...

Dagens rolighet: På naturkunskapen så sa Krister (vår lärare) att föräldrar som har samlag ofta förmodligen får en massa söner eftersom Y-kromosomerna är snabba men lever inte så länge. Detta betyder då att om föräldrar inte har samlag så ofta får de döttrar för att X-kromosomerna överlever längre än vad Y-kromosomerna gör. Alltid bra att veta vad man ska satsa på! Tani sa att hon slulle satsa på en dotter men om det skulle komma en son så skulle hon älska ungen lika mycket. Det tyckte jag var bra sagt! Det som var mindre bra var att både och Lisa och Tani kom överens om att jag då förmodligen skulle få en massa söner ^^. Inte lika kul eftersom det där passar bättre in på Carro! ^^

Nej godnatt gott folk!

ByeBye <3


Kommentarer
Postat av: Tannaz

hahaha.... nu dog jag framför datan XD

asg

2009-04-17 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0