Onsdag 29

Jag vill att det ska regna. Hela kvällen tack! Det vore jätte bra för då slipper vi regn imorn kväll då det är Valborg och på lördag är det absolut förbjudet att regna. Nej då ska det vara jätte varmt och strålande solsken.

Hursomhelst. Imorn är sista dagen i skolan för den här veckan. Det ska bli så nice asså att få va ledig på fredag. Då ska det solas och planeras och jag ska inte festa för jag behöver all energi jag kan få till lördagen. Vi kommer få sitta i skift och passa grillen så att ingen tar den! Men det är det helt klart värt!
Och imorn kväll är det ju som sagt Valborg. Vad kul det ska bli. Förmodligen ska vi grilla och förkröka hos Aston, gå till brasan i Enskede och vinna på chokladhjulet och sedan gå tillbaka till Aston och kröka ännu mer. Det blir as nice...
Plugget för den här veckan är också över. Jag ska bara läsa en text på engelska men det är inte så speciellt ansträngande eftersom jag redan vet vad den handlar om. Och så är det Grey's Anatomy ikväll, det får inte missas.

Nej nu ska jag inte sitta här och babbla!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0