Riktigt jävla segt...

Äh fyfan vilken jobbig kväll/natt. Har varit långt ut åt helvete utan en möjlighet att ta sog hem. Det var ju meningen att vi skulle ha kul. Inte vandra omkring utan att veta riktigt var vi skulle ta vägen. Och sen när det till slut dyker upp något kul att göra så är det helt omöjligt att ta sig dit! Extremt misslyckat måste jag få säga. Och det tror jag ni andra också tycker. Vi satt i 3 timmar och gjorde ingenting i väntan på att bussen skulle komma och då var det liksom morgon igen... Fast jag får faktiskt erkänna att det var roligt de första två timmarna, men sen så...
Aja, det är bara att ta nya tag och hoppas på att det blir bättre nästa helg, det är ju valborg också men jag vette fan om jag pallar mer. Man mår inte precis bättre av att ha det såhär och då blir man väl inte gladare heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0