Röda Södra!

YEAY! Södra Latin tar hem första deltävlingsvinsten i läroverksfejden! Sjukt stolt över vår insats i jeopardyn. Vi fick nästan dubbelt så många poäng som Kungsholmen. Fast jag blev nog mer imponerad av Lisa som kunde svaret på final frågan. På tisdag ska vi till Kungsholmen för debatt, får inte missa detta!
Innan detta hade jag 2 lektioner i skolan och sen så åkte jag hem för att träffa Mathias. Trevligt och mysigt var det.
Sedan bar det ju då av mot Norra Real och jeopardyn där varken Sara Nygren, Marcus eller Marat var vilket va lite synd. Hade ju varit kul att träffa dem. Men Sara Rosenberg var där iallafall och hejade på Norra Real, riktigt besviken var hon nog på deras insats^^. Haha!
Och nu sitter jag hemma i Enskede och ska snart ta tag i historia boken. Nej Ulrika och hennes märkliga sätt att lära ut historia (vilket hon knappast lyckas med) kan dra åt helvete! Men jag ska nog klara av det ändå, får plugga lite imorn innan skolan också^^.
Godkväll gott folk!

ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0