Dagen

Första skoldagen avklarad! Känns ju toppen... Nej men det ska bli helt okej faktiskt att börja igen med schemat. det såg ganska bra ut faktiskt. Fast torsdagar blir jobbiga.
Efter att Krister och Jenny babblat klart idag efter uppropet så blev det Sandy's med Gaby, Patrik och Tobbe. Riktigt trevligt det med ^^. Därefter begav vi oss till en toa och där stötte jag på min lilla kusin Louise. Väldigt chockerande eftersom hon bor i tyresö liksom. Sen så köpte jag och Tobbe block och almanacka och hann precis i tid till min synundersökning. Det gick fort och smärtfritt. Middag vart det hos Tobbe och sen åkte vi hem till mig för att skriva på lite kuvert. Så nu har jag bara 3 listor kvar!
Nej dags att sova tror jag!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0