Dålig dag men ett bra slut.

Ush! Den här dagen började åt helvete. Först och främst så måste jag gå upp typ kvart över 6. När jag vaknar upptäcker jag att ryggen värker som fan och det är inte lätt att röra sig. Men jag kände att det bara var att bita ihop och ta mig till skolan för vi skulle få böckerna från bibblan idag. På väg till bussen så känns allt jätte jobbigt och smärtsamt.
När jag kom till skolan och öppnade skåpdörren så pajade hela skiten och allt blev ännu jobbigare. Svenskan var tråkig och ryggen värkte. Men böcker lånade vi iallafall. Matten var inte så tråkig faktiskt för jag fattade allt men ryggen värkte. Lunchen såg äcklig ut så det blev fil. Sen beslutade jag mig för att gå hem. Jag tänker inte vara paj imorn när vi ska på träningsläger till Åland lksom. Men eftersom Tobbe slutade lite senare än mig så hamnade jag och Gaby på Sandy's ett tag. Det diskuterades lite olika saker. När vi sitter där känner jag att det blir värre och värre i ryggen. Sen blev det kaos för min mobil dog och jag fick för mig att kusin Jennifer var hemma så Gaby eskorterade mig dit. Där var det ingen hemma men vi lyckades bestämma maed Tobbe att han skulle möta mig i slussen. Så jag åkte dit från Mariatorget och Gaby gick tillbaka till skolan. I slussen så vandrade jag omkring ett tag och mådde illa av värkarna. Jag trodde att Tobbe skulle komma med bussen men det gjorde han inte så det tog ett tag innan han hittade mig.
Det blev moppen hem till honom och han tog hand om mig och min rygg. Vi har precis kollat på hans gamla gigantiska samling med tändare... ^^ Vad som händer nu vet jag inte.

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0