Godmorgon

Godmorgon världen!
Vädret är fint och jag är på ganska bra humör. Det här är Tobbes sista dag i Grekland, imorn ska han bara ut och flyga och min lilla bitch Carro kommer hem ikväll. Då ska jag ta hand om dig lilla gumman!
Så vad står på schemat idag då? Nu tänkte jag fixa lite i mitt rum. Sen ska jag och Fredrika lägga oss vid nåt vatten och sola och bada. Sen ska jag hem igen, fixa lite till i rummet och efter det ska resten av tiden kretsa kring lilla Carro som behöver oss. Jag får lite dåligt samvete över att jag inte har varit här när hon har haft det som värst. Men jag får väl ta igen det nu. Hon ska få en present från Italien också som jag tror hon kommer gilla ^^.

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0