Helt utan hjärna?

Vid 8 tiden idag så packade jag hemma hos pappa och Tobbe hjälpte mig lite. När det är dags att åka hem till mamma så skjutsar Tobbe mig till gullmars (underbar som han är<3) och drar sedan vidare till sin träning (som tyvärr ställdes in). Men iallafall så står bussen hem till pappa där och blinkar och Tobbe säger: skynda dig så att du inte missar bussen. Så jag springer bort till den och hoppar på. När den har börjat åka inser jag att jag har satt mig på fel buss. Blond?! Jag ska ju till mamma, inte pappa! Där var jag ju nyss... ^^ Så jag hoppar av vid bolidenvägen och går tillbaka till gullmars och sätter mig på rätt buss mot sköndal. Där sumpade man 20 min på det... Typiskt!
När jag är vid ytterdörren så börjar jag gräva efter nycklarna utan att hitta något. Ja visst ja, de ligger ju i fönstret hos pappa...! Vilken dag asså... Kan det bli värre? Ja om min rygg är paj imorn också så vet jag inte var jag ska ta vägen. Jag är ju sjukt taggad för Åland!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0