Nya tag.

Så var det långa sköna lovet slut.. Det känns inte bra alls med tanke på att jag inte kommer få se min älskling lika mycket. Det blir plugga, träna, jobba hela tiden. Men men, inte mycket att göra med det.
Idag börjar jag kl.13. Vi ska väl förmodligen bara vara där i en timma typ. Efter det ska jag träffa Tobbe och köpa lite skolböcker och en almanacka. Viktiga grejer asså. Vid 16-tiden är det dags för synundersökning igen. Jag måste fixa nya linser igen för jag har börjat använda mitt sista par nu. Har jag tur så följer Tobbe med mig hem sen och hjälper mig att skriva klart på alla kuverten. Jag har 7 listor kvar av 28. Jag känner mig fett duktig!



Så vad har hänt den senaste tiden då? Förra veckan sov jag en hel del så det har inte hänt så mycket. Fast i tisdags efter träningen kom tjejerna hit för sushikväll. Det var väldigt trevligt och mumsigt.
I onsdags hade pappa sin årliga grillfest med alla tanter han jobbade med förut. Så jag, Tobbe och Axel var med och åt av det som grillades. Lite cluedo spelade vi också och sen kollade jag och Tobbe på film - Alexander.
I torsdags tog vi det bara lugnt men på kvällen åkte jag och Tobbe till hans landställe. Jag fick träffa lilla morfar och mormor var där också förstås. På fredagen kom Freddie och Aston ut dit för att ha kräftskiva. Vi gjorde mojitos som bara jag tyckte om så de andra drack annat mumsigt. På lördagen åkte Freddie och Aston hem igen och lämnade oss med disken. Jag skrev på mina tråkiga kuvert och Tobbe sprang omkring och städade. Det var meningen att vi också skulle åka hem men vi orkade inte så vi stannade och hade kräftskiva med Tobbes släkt som kom ut. Även det var mumsigt och trevligt. Det har blivit en del räkor och kräftor nu asså.
Igår åkte vi hem ganska tidigt för jag ville fixa i mitt rum och hämta fler listor hos Carro. Möblerna kom på plats och sen åkte Tobbe hem. Jag åkte och mötte Carro men vi satt och snackade i lite mer än en timma innan jag kunde åka hem. Av nån mysig anledning hamnade jag i Björkhagen hos Tobbe - det va inte länge vi kunde hålla oss borta från varandra. Så natten spenderades där och jag fick gå upp extra tidigt för han började mycket tidigare än mig. Jag tog mig hem med en snabbis för bi sköndal och nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå. En lista har hunnit skriva på morgonen iallafall. Får se om jag hinner med en till...?

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0