Tiden som har gått...

Ja var ska man börja? Veckan innan jag åkte till Italien kom jag ju hem från mormor. Tiden spenderades mest med älsklingen Tobbe förstås men jag passade även på att träffa mina vänner Gaby och Carro. Fredrika hade då åkt till Gotland och Joahanna var i Århus.
Torsdagen innan jag åkte fikade jag med Gaby och Carro på Sandys förstås ^^. Det blev lite shopping för min del också, 2 linnen, 1 t-shirt och 1 par jeansleggings - svarta. Allt på presentkort och för bra priser. Den kvällen spenderades på donken vid medis med Tobbe, Carro och Gaby. Reymond var där ett tag också men drog vidare ganska snabbt tyvärr.
Vi gick i regnet över skanstullsbron hem igen. Jag skulle ju åka och ville få så mycket tid som möjligt med min älskling och mina bitchar! 
 

Lite blöta efter regn i motvind ^^



Okej vad kan jag säga om Italien då? Vi var 4 familjer som hade hyrt 1 storta hus med pool mitt i Toscana. Kaja var med förstås och lite annat folk. Vi var totalt 16 personer. Jag åkte med pappa och Axel. Vi har väl inte gjort så mycket mer än att spela volleyboll, degat vid poolen, besökt små byar och kyrkor och ätit mat. Det var en mycket trevlig och solig resa med norska vänner och min finaste vän Kaja<3

 
Bästa vännen och jag i Siena.



Väl hemma igen så har jag satt igång med projektet med mitt rum igen. Alla ytor är nu tomma utom golvet och en hylla. Just nu håller jag på med garderoben. Helt ofattbart att man kan ha så mycket saker. Jag blir alldeles snurrig bara av att tänka på vad jag ska göra av allt skräp som jag ändå inte vill kasta. Holy Crap liksom....!
I måndags aå träffade jag Gaby på eftermiddagen. Sandys igen förstås. Men vi gick ner till vattnet också.
Tisdag kom Freddie över på en fika, de blev blåbärspaj och Kaffe. Mums! Sen på kvällen gick jag och Gaby från mig i Enskede ända in till Kungsan och sen till Hötorget. Det var meningen att vi skulle träffa Simon och Patrik men så blev det inte. Vi åkte istället till Fridhemsplan för att gratta vår galna ryss Marat som fyllde 18. Han var på strålande humör och blev lite ledsen när han inte fick ta med oss in på krogen och bjuda på drinkar. Naaw stackarn ^^. Men det blev en promenad iallafall och han babblade på som vanligt. Riktigt trevligt var det. Men sen fick han gå in på krogen igen så jag och Gaby tog tuben hem. Gaby gick av vid slussen som vanligt och vid medis så hoppar en gammaldagis kompis på Anton och hans kompis. Det roliga är att han också känner Marat. Märkligt att man träffar på båda på samma kväll liksom. Han övertalade mig att åka med dem till Enskede Gård pch gå därifrån. De följde mig till stallet. Det var snällt och trevligt tycker jag! När jag kom hem blev det lite Baywatch!
Idag har jag inte gjort nånting. Lekt lite med Hector och jobbat ytterst lite med rummet. Skönt att jag kom ut ikväll och fikade med Fredrika iallafall. Jätte mysigt var det! Puss på dig min vän<3


Gaby och jag efter fikat



imorn ska jag bada och sola med Fredrika. det ska bli skönt och kul. Sen så måste jag nog fortsätta med mitt rum. På kvällen ska jag träffa min bitch Carro som kommer hem från Skåne! Jag har inte sett henne på 2 veckor nu ju! Hon åkte precis när jag kom hem tyvärr!
Och på fredag, då händer det som jag har längtat efter i 2 veckor nu. Min älskade älskling Tobbe kommer hem från Grekland! Herregud vad jag saknar honom! Älskar dig lilla gubben! <3


Älsklingen<3 Skön bild, men ändå ^^

Jag har btw sumpat min kamera :'( Jag är ingeting utan den!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0