Dagen som har gått

Badningen var väldigt lyckad med Fredrika. Vi låg väl kanske lite för nära där folk hoppar i så det stänkte en del men sånt får man ju tåla. Kaffet var med förstås.
Jag kom nyss hem från stan. Först så fikade jag på Café 60 med flickorna Freddie, Johanna, Carro, Gaby och Stina. Riktigt mysigt - och högljutt ^^. När vi inte orkade sitta längre tog vi tuben till Gamla Stan och satte oss sen vi vattnet. Kameran (dock inte min) kom fram och vi fotade galet mycket. Gabbsan har massa crazy bilder att lägga upp nu asså. Kan ju hända att jag snor några och lägger upp här... ^^. När vi flummat ett bra tag så kom Simon och Patrik. De hade festat nånstans vi Karlaplan typ men båda var tydligen överens om att Gaby och Carro var viktigare. Vi hade det riktigt trevligt faktiskt - med ännu fler bilder ^^. Sen blev det dags att åka hem för fötterna värkte och killarna ville inte missa sitt tåg. Tack för en trevlig kväll alla!

Nu är det inte långt kvar innan du är i min famn igen älskling. Jag längtar som fan asså. Inte nog med att du kommer hem utan vi har även 1 månad! Kan du tänka dig att tiden gått så fort? Hur som helst så älskar jag dig Tobias Sundell! <3

ByeBye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0