Wuhu!

Jag har äntligen fått ut allt ur mitt rum! Det är bara möbler och lite kläder kvar och de åker ut när det ska målas! Inte nog med det! Min älskling har landat på arlanda och står och väntar på väskorna. Så snart får jag se honom igen! Jippi yeay!

Igår kväll lyckades även Freddie övertala Aston att vi skulle få vara där ikväll en liten stund. Fast det blir ingen grillning tyvärr.

Det går även rykten om att det är Årstafest imorn kväll. Om det stämmer och vem som har startat det vet jag inte. Mycket skumt iallafall för det finns inget på facebook. Inget som jag har sett iallafall...

Gaby har lagt upp bilderna från igår. Ja det finns både bra och dåliga...








ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: caroline

kanske dags att uppdatera lite min bitch? :D<3

2009-08-14 @ 20:09:38
URL: http://cwicklund.blogg.se/
Postat av: Mika

haha gaby blev ju bäst på den där bilden med den ''mänskliga pålen'' Haha shit va läskig hon ser ut ^^

2009-08-20 @ 10:43:24
URL: http://minniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0