Smärtor!

Min dag idag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Imorse när vi låg och sov lyckades jag sträcka mig i nacken så jag har svenne ont nu. Så det blev en dag ensam hemma hos Tobbe idag. Och så har han en så snäll syster som lånade ut sin data till mig. Tack Ida!
Men iallafall tänkte kolla lite på sjunde himlen nu och efter det blir det kanske tillbaka till eden! Får se helt enkelt. Jag måste nog äta nåt också och göra en kopp te. Och framemot eftermiddagen får jag nog försöka plugga lite. Men återkommer om hur det blir med det...
Jag tycker faktiskt synd om mig själv, kan knappt röra mig utan att det gör ont! Aj! Men man får iallafall stanna hemma från skolan...

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0