Alla Hjärtans Dag!

Haha vaknade då som sagt hemma hos jeppe (jag såg ut som en sönderknarkad hora)  där vi degade i nån timma innan det var dags att ta sig till bussen. efter att ha åkt buss, sen pendeltåg, sen buss och sen ytterligare en buss var man äntligen hemma. hela resan tog ungefär 2 timmar! men de var bara att ta nya tag med lite frukost och sånt innan vi skulle få gäster från skåne. mycket trevligt faktiskt men jag hann inte va hemma länge förrän de var dags att åka till gubbängen och match. pontus hade bestämt att vi skulle äta tårta innan matchen och så blev det, men det var ingen höjdare för mig, vara bakis och sen mulla i sig tårta och därefter spela match var ingen höjdare. jag hade dessutom lite ont i halsen. nej fy, det här var verkligen en dålig match, katastrofalt dålig för min del iallafall, gick runt på planen som en zombie. men men, det e bara att ta nya tag tjejer!
Efteråt så var det bara att åka hem kasta sig in i duschen och försöka få bort klistret, sminka sig lite och sen åka ut till tyresö och släkt-kalaset. kortfattat var det en trevlig kväll med lite skräckfilmstittande och så såg vi lite mer än halva "Bruce den Allsmäktige". det hela slutade med att louise och jennifer följde med oss hem till sköndal och sov hos oss. alltid kul att umgås med små-kussarna!

Nu idag, söndag, har jag kollat skidskytte och varit barnvakt till Michelle. Där blev man 300kr rikare och P-O bjöd på en taxi hem också. det var ju i och för sig ganska skönt att slippa och tub.
Nej nu ska jag sova!

ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0