Bråk igen!

Melih och jag har bråkat igen... men den här gången va jeppe med och hjälpte till att jävlas lite. jag är så trött på melih, han säger en massa konstiga saker och tror att jag vill se det han vill visa. idag var det min tur att jävlas lite tyckte jag, han ska jämt luras och hålla på, man blir ju tokig! hursomhelst så älskar melih svenska tjejer. så därför fick jeppe va tjej och blev han blev inbjuden i konversationen. melih verkade rätt så glad ett tag eftersom som vi sa att jeppe kunde turkiska. men sen så fattade han att jeppe inte va tjej och jeppe anslöjade sig själv också när melih la till honom på msn. de hela slutade med att melih blockade mig.  jaja har skrivit till honom nu, hoppas han fattar att han inte kan fortsätta hålla på om han vill ha kvar mig som vän. jag vill ju egentligen ha kvar honom som vän, han kan vara rätt så rolig ibland. haha ja du melih, långt därborta i istanbul sitter du... kasnke funderar du på nåt att skriva, eller så e du bara allmänt dum i huvudet och ignorerar det hela...
...sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0