Finns här för dig

Finns här för dig då det känns som jobbigast. Jag vet att det här inte kommer att bli ett enkelt beslut men du ska veta att hur du än gör så vet jag att du har gjort rätt. Du är en av mina bästavänner och jag ställer upp för dig i alla väder och jag hoppas du förstår det. Jag förstår om du vill att det ska gå, det hade jag gjort om jag var du men ibland måste man våga släppa taget och lita på att tiden läker såren. Kanske är det hela bara en lång fas som tar lite tid på sig att bli bra eller så kanske är det dags att släppa taget? Det vet nog bara du när du har tänkt över det hela. Men du, glöm inte att jag har fullt förtroende för dig att du gör det rätta. Kanske inte det du vill men hur du än gör så går det nog bra och förmodligen det som är bäst för dig...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0