Fredag och Lördag

Efter skolan på Fredag var de bara dra hem och käka, fixa sig och sen åka till Carro. Det blev lite stressigt där på slutet för vi hade nämligen ett tåg att passa, vi skulle till Södertälje och fira Carros kompis som fyllde 18. Det visade sig vara jätte kul där och vi båda fick många nya vänner bla Jeppe, även känd som kungen. Fanns 2 trevliga tjejer där också, Lexie och Sofia. Kvällen blev väldigt lyckad och det tror jag Carro också håller med om. Vi kom hem strax efter 4 på natten efter att ha åkt en seg buss och väntat på en broöppning. När vi kom hem till mig somnade vi på en gång...

Dagen efter skulle vi fira Johanna och Zacka. Även det blev lyckat trots att vi hade Melodifestivalen på teven. Innan vi kom dit skulle det köpas tårta, det visade sig vara ett större problem än vad jag hade trott för att inegn vill ha samma sort!! Det slutade då förstås med att Fredrika bestämde att kladdkakan skulle köpas och så blev det. jag fick betala och de andra är nu skyldiga mig pengar. Lite senare kom Jeppe och hans kompis simon till Bandhagen vilket var jätte kul tyckte vi. Efter en stund kom även Marcus och Arvid som jag fick hämta vid t-banan (Arvid hade varit där förut men hittade ändå inte). Sen blev det gräddkrig! Carro blev så ägd, bra teamwork mellan mig och Jeppe. Det mest komiska var väl ändå att vi skulle fira Johanna och Zacka men Zacka kom inte vilket var synd. Man kan ju inte fira någon utan att den personen är med. Carro och jag var de sista som lämnade Johanna, väl hemma igen satt jag uppe hela natten och väntade på att Carro skulle lägga upp bilderna på facebook. (Hon var seg!) Jaja tack för en trvlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0