Fredagen den 13:de

Herrejävlar det märktes verkligen att det var otursdagen, först och främst så ringde inte min väckarklocka så jag vaknade strax efter 12. så då var det försent att ta sig den korta mattelektionen i tid. sen skulle vi bara ha idrott som jag ändå inte skulle ha kunnat vara med på. det var då även försent att sjukanmäla sig för det måste göras innan 12! fail! jaja de blev en seg dag framför tvn.
På kvällen sen skulle jag och carro till lokalfesten i bromma med grabbarna från södertälje. det visade sig då att den var inställd men det hindrade inte oss från att festa! men vi mötte grabbarna vid brommaplan för att se om det skulle bli nån fest iaf. men vi åkte dit i onödan för den var faktiskt flyttad till nästa fredag som de hade sagt. kan ju vara så att man har blivit lurad på 100 kr?! men jag och carro följde med grabbarna till södertälje för vi var ju partysugna och vi hade dricka. så efter typ 2 timmars åkande kom vi till slut fram till nisses hus där vi skulle festa. och så blev det! får se om jag lägger upp bilder sen på facebook. när festen var slut blev det en vinglig promenad hem till jeppe där vi till slut slocknade.

ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0