Måndag

Dagen började inte bra. Väckarklockan ringde inte och sen när jag skulle ta bussen fick jag inte inte plats, den var smock full, människorna stod som packade sillar därinne. nästa buss, samma sak, då fick jag gå upp till tuben, vilket tog en kvart eftersom de va så halt och jag hade massor å bära på. när jag kom till tuben missade jag den precis och fick vänta 9 minuter. jag kom en halvtimma försent och min sh-lärare roger trodde att jag skulle lyckas sätta mig in i det som diskuterades i klassrummet. fail! eftermiddagen gick åt en fika med fredrika och matilda från språkresan. hon bor i göteborg men där har de sportlov nu, fan va skönt de skulle vara! för min och freddies del blev det en hallonpajbit med vaniljsås, där rök 35 kr!
har precis pratat med carro nu i telefonen, hon va glad som alltid och hon försöker nu få igång mig och jeppe i en konversation på msn mellan oss 3. lycka till bara, jag e för seg! godnatt!

Kommentarer
Postat av: elin

hej sophia!

hihi, nu har jag hittat hit (a)

vi måste ses snart.

jag kommer upp andra till fjärde april.

då fikar vi.

(v)

2009-02-09 @ 21:05:06
URL: http://eliynnn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0