Vi har fått nog!

Fyfan för dig ditt svin! Låt henne vara för fan annars vet jag inte vad jag gör! Efter allt du sagt och gjort mot henne, hur i helvete kan du då komma och tro att ni fortfarande har en chans? Fattar du inte att du har sårat henne och sagt att allt var hennes fel fastän det egentligen var ditt?! Nu får du fan ta och ge dig och lägg av med dina fjantiga hot och anklagelser, fattar du inte att det är ditt fel eftersom du inte kunde acceptera henne för den fina människa som hon är! Du har bara dig själv att skylla om det nu är så att du vill ha tillbaka henne! men inte chans att jag låter dig röra henne igen, gå vidare för fan och släpp det där! Hon vill ju inte ha med dig att göra längre, du har sårat henne och det kommer hon aldrig förlåta dig för. Jävla äckel du kan ta din öl och dina fester och stoppa upp i arslet! 
Sandra, nu klår vi den jäveln, jag har fått nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0