Tisdag 10

Dagen började lite bättre än igår och jag slapp oturen faktiskt. Efter sega lektioner på förmiddagen träffade jag mamma i brunogallerian för att äta lunch. det var himla trevligt och skönt att slippa södras kycklinggryta. det blev istället tandoorikyckling med ris och lite såser och sånt. sen var det dubbelmatte som gällde med lilla lisa och jasmin. vi fick tillbaka matteproven och lisas resultat iriiterar mig som alltid. men jag blev väl ganska så nöjd ändå!
på klassrådet sen fick vi vår frånvaro för den här terminen... och betygen för de kurser som vi har avslutat. blev faktiskt ett mvg i bild vilket jag inte hade väntat mig!
ikväll ska jag träna lite handboll med carro, sandra och de andra. ser fram emot det! jag och carro ska prata om den kommande festen på fredag, wuhu! då blir de inte en lugn stund för oss caroline!
just nu sitter jag och förhör min lillebror på hans biologiläxa om nervsystemet. de e bra för mig också eftersom vi håller på med ungefär samma sak fast lite mer avancerat i naturkunskapen. alltid något!
imorn då, seminarium om heliga birgitta, får hoppas det går bra, det borde väl inte gå helt åt helvete?! sen så har vi en fet franskaläxa också som jag inte har börjat på än. får nog ta det efter träningen! nej nu ska jag äta lite innan det bär av mot sjöstadshallen!

ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0