Torsdag 12

Den här dagen gick verkligen väldigt fort! Började med att vara sjuk och kolla på film med min lillebror axel (som också va sjuk) och sen lite pluggande. lite senare sen åkte jag till skolan för att göra provet som vi då skulle ha på shakespeare och seminarierna. provet bestod av 2 stora frågor så det tog sin tid att komma på nåt bra att skriva och sen då förstås skriva det.
Efteråt åkte jag hem till pappa för att mata hector. han är sååå mysig när man är själv med honom. för då finns det ju bara en som han kan vara med och sen då be om mat av och tigga godis. hector fick sin mat och sitt godis och jag passade då på att dricka te, äta en billy-pizza och kolla på en film. när mamma kom sen fick hector vara inne, jag gillar inte att han är ute när det dröjer innan nån kommer hem, särskilt på natten!
Senare på kvällen då jag va hemma hos mamma igen bleb det en till film som jag har sett tusen gånger, nämligen "the pink panther strikes again". alltid lika underbar. till det blev det en semla och te. när alla gick och la sig sen när filmen var slut blev det en ny film för min del. kände för att se den sista "nightmare on elm street"-filmen, nämligen "wes cravens new nightmare". den skilde sig lite från de andra faktiskt men den var ändå bra. nu ska man bara se alla en gång till!
Efter att ha "knarkat" förkylningspiller, druckit en jävla massa te och ätit halstabletter samt haft halsduk hela dagen borde faktisk förkylningen gå över. jag vill ju verkligen inte vara sjuk imorn när jag och carro ska parta med alla de andra! men för säkerhets skull så får jag nog vara bänkvärmare på idrotten imorn och delta i volleyboll-spelet därifrån. sen har jag ju match på lördag också som jag absolut inte får missa! kan tänka mig att pontus inte blir så glad då eftersom vi nu har fullt lag! men några 94:or har han säkert fixat också!

Godnatt! ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0