Trååk!

Jag har tråkigt. jag är hungrig och taggad för att träna. men maten e inte klar än och så är man då förkyld! näsan bara rinner och hjärnan känns som en seg degklump där inne som bara trycker på. har iaf inte ont i halsen längre vilket är bra. men jag ska åka till träningen och kolla när brudarna springer runt och själv försöka va med på de som inte är allt för ansträngande! lite synd att inte va med på sista träningen innan lovet, alltid bra att komma igång lite innan man ska lata sig under en längre period. fast man kanske kmr lite i form av att åka längdskidor? fast det beror väl på hur fort man går, lr? och att åka slalom får man väl inte så myckket motion av? jaja men de blir kul ändå. men just nu har jag tråkigt. ska åka till träningen men ska inte träna...tråkigt...

ByeBye <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Så du har skaffar blogg Sophie!

2009-02-18 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0