???

Hur kan en vecka gå så otroligt fort? Jag kom liksom hem från Mallorca för en vecka sen. Helt sjukt! Och har jag gjort nåt vettigt? Svar: NEJ! Bara sovit och varit slö typ. Eller ja, jag har ju sovit med rätt person iallafall. Så det har ju inte varit tråkigt eller nåt men det enda vi har gjort på en vecka är gått på bio och spenderat en kväll/natt hos Lukas med honom och Carro. Det var ju i och för sig himla trevligt. Jag har träffat Gaby och Danne också. Den dagen hann jag hälsa på min kära moster också.
Men jag kan ju berätta lite om kvällen hos Lukas. Det var väl i onsdags som vi var där tror jag. Jag har ingen koll längre. Men iallafall så åkte jag och Tobbe dit. Carro var redan där. Lukas bor i Stocksund (långt åt helvete). Vi började kolla på en dålig skräckfilm, en fransk typ men sen så började dvdn hacka så vi missade lite delar. Fast vi fick med oss slutet iallafall. Carro kunde inte kolla som vanligt. När den var slut så gick vi ner till bastun. När vi var för varma sprang vi ut i regnet och hoppade på studsmattan. Efter ett tag så tröttnade vi och satte oss framför tvn. Tröttheten smög sig på rätt så snabbt så Tobbe och jag hittade en säng och gick och la oss. Men tyvärr så gick de inte att sova av lite olika anledningar så vi gick upp igen. Lukas och Carro kunde inte heller sova så vi satte oss och spelade kort. Carro och jag lärde killarna amerikanern, ett norskt kortspel som e vin kul! Tobbe vann iallafall. Stolt över dig sotnöt! Vi satt väl uppe till 4 eller nåt sånt och spelade. Sen var det dags att försöka sova igen men Tobbe var ju förstås tvungen att kittla mig så att jag blev pigg igen. Jag lyckades slå huvudet i en hylla också... Otroligt smidigt. Men kul var det iallafall.
På eftermiddagen runt kl 2 så vaknade vi båda av att Tobbe gjorde nåt konstigt ljud. Finns ju verklugen en hel del sjuka grejer att garva åt som hände den kvällen ^^

ByeBye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0