Home again...

Igår kom jag hem från Mallis. Väl hemma i enskede packade jag upp lite snabbt och drog in till gullmars för att möta Carro och äta sushi. Där träffade vi även på Jesper från Södertälje som vi inte har sett på jätte länge. Så det var ju trevligt att se honom igen. sen åkte vi till björkhagen och mötte Tobbe. Vi gick till skolan där och satte oss och snackade lite. Där sprang det omkring en massa "mini-gangsters" och busade. Hahah ja de var ju roliga...
Lite senare åkte vi till donken vid medis och mötte Sandra för att fika. Carro köpte en paj och det var den fikan det. Tobbe och jag hyrde en film och åkte hem till mig sen och sov.
Idag har vi spenderat dagen framför tvn och sällskapsresan. Blir helt säkert mer tittande av det ikväll.

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0