Home

Nu är jag hemma från landet igen. Eller egentligen så kom jag hem igår men då var jag för lat för att uppdatera. Så igår kväll chillade jag hemma hos Tobbe bara. Åt tacos med hans familj och sen så gjorde vi inte så mycket mer.
Idag bar det av till doktorn på morgonen för att fixa penicillin. Jag har svinkoppor igen för fjärde gången. Jag kan ju lika gärna satsa på en femte också. Den här skiten lär ju följa mig hela livet. Men men, efter det åkte vi tillbaka till Tobbe. Där åt vi lunch och kollade på Click. Den var väl ganska bra, lite hysterisk kanske... Efter det åkte jag till Fredrika för att fika med henne och Caroline. Vi lyckades smälla i oss en liten kladdkaka tillsammans. Mums!
När jag började somna i Fredrikas soffa när hon och Caroline diskuterade jobb tyckte hon att det var dags för oss att gå. Hon skulle packa för sin Gotland resa som hon ska på imorn. Hoppas du får det kul vännen!
Det blev iallafall en fin promenad för mig hem med musik och messande. Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Sedan så kommer min sötnos Tobbe på moppen och hämtar mig... Wiiie!

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hahaha, jag storbölade till click!

Men men, kul att du är hemma igen gumman <3 saknade dig!



puuss!

2009-07-22 @ 11:57:10
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0