Klockrent

Mamma står inne och frågar om Håkan han vill se en film som heter Parfym. Håkan säger då att han har sett den men han kan se den igen.

Mamma: Vill du se parfym?
Håkan: Ja visst jag kan se den igen
Mamma: Nu hör jag inte vad du säger
Håkan: Hör du inte vad jag säger?
Mamma: Nej jag hör inte vad du säger

Haha nej nej, mamma hör inte vad han säger. Men ändå så svarar hon på hans fråga. ^^

Lite senare så chattar jag med Jennifer på msn. Hon säger att VIktor (hennes pojkvän) är i Italien. Vi pratar lite tillsen...

Jennifer: Kan du inte komma till tjörn när viktor är där?

Jag: När ska han dit?

Jennifer: Nej jag väntar på honom på msn, jag ska inte vara med honom.

Jag: Men hallå! när ska han till tjörn?

IQ som en vadå? Haha Jennifer dah ^^

ByeBye<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad rolig du är XD NOT :P

2009-07-11 @ 19:50:06
Postat av: Jennifer

haha vad rolig du är XD NOT :P

2009-07-11 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0