Blött!

Sådär ja, då var en dag avklarad i Eken Cup. Vi förlorade 2 av 2 matcher... Vad oväntat! Hahha!
Vi mötte Sanndal och Tumba. När det såg som mest tragiskt ut i Tumba matchen kom Tobbe och Aston förbi. Hahah, killar ni fick ju se det bästa! Men vi slapp spela i regnet iallafall och det är jag glad över! Fast å andra sidan stannade jag kvar hela dagen och kollade på andra matcher. Bl.a Jennifers match! Det gick ju inte så bra för dem heller tyvärr...



Nu sitter jag hemma med 2 kusiner och en bror. Vi spelar fifa och är allmänt uttråkade. Mamma har nämligen 50-års kalas och ingen av oss har nån vidare lust att vara sociala med alla dessa tanter och gubbar. Så nu sitter vi här och degar och vi orkar verkligen inte göra nåt.

Imorn är det gyttjebrottning som gäller för min del. Kan ju inte precis påstå att jag längtar!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0