Då var det klart

Och så var Eken Cup slut för min del... Men jag ska dit imorn igen med trevligt folk för att kolla när Freddie och Spåret spöar skiten ur de andra lagen och tar hem segern i A-slutspelet!
Idag var det faktiskt den kletigaste dagen. Asså det hade ju visserligen slutat regna men vattnet och leran ahde delat sig och bildat en massa vattenpölar - både små och stora. Men vad gör det när vi faktiskt vann våra sista serie match och sextondelen! Hehe men sen var vi nog alldeles för trötta och otaggade för att orka med att spela imorn också.



Ett slitet Årsta AIK F92, men kul var det! <3



Nu är det snart dags för lilla mig att sova. Tobbe åkte hem för en liten stund sen och klockan är lite efter 4. Men lite sömn får jag nog iallafall. Vi har kollat på film och myst. <3

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0