Dagen och kvällen

Tjabba Tjena!
Idag vaknade jag av ett mess vid halv 11. Så himla skönt att inte sova bort hela dagen. Så frukost blev framför tvn och vid halv 1 mötte jag Andrea på bron vid norra sköndal. Hon skulle få se mitt hem och jag hennes så vi började hemma hos mig. Vi båda har liksom bott i sköndal sen oktober men vi hade fortfarande inte varit hemma hos varann!
Vid halv 2 begav vi oss hem till henne. Du bor verkligen jätte fint Andrea! Och stort var det också, mys!

Vid halv 5 idag tränade jag utanför mitt hus i enskede. Det behövdes nog, vi alla behöver komma igång innan eken.
Nu om ett tag är det dags att bege sig till flaten för att "Inviga Sommaren 09". Det blir galet nice asså. Bada, grilla och supa står på schemat för kvällen. Jag är as taggad!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0