...

Okej då var ytterligare en grillning på Årstafältet avklarad. Vi hade riktigt roligt trots att vi råkade ut för ett litet missöde där i början. I slutet var det också lite jobbigt för det var några killar som helt enkelt inte kunde låta bli att bråka. Men de var packade så vad ska man säga. Synd bara att det blev så stor grej över det hela! Överlag så hade vi det super kul, iallafall jag!

Just nu känner jag mig på extremt ruttet humör. Håkan är så himla jobbig och taskig hela tiden men jag tänker inte gå igenom vad han gör för konstigt här. Men jag kan säga att han har det lite jobbigt just nu men det behöver väl inte gå ut över oss andra?

Jaja ska lägga upp bilder på facebook nu från igår. Det blir nog 2 album som vanligt! Haha det tar aldrig slut asså!

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

sv: Hahah, nej... Lät som Bonds namn - men jag borde bli/skulle kunna bli/kommer att bli en bond-brud :P

2009-06-08 @ 00:51:58
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0