Fikagubben

Okej när jag och Gabbsan sitter på tuben vid västertorp ungefär kommer det en halvt creepy, lite hippie liknande snubbe fram till oss. Kupén brevid oss är tom och han kollar på den och sen på oss. Han bestämmer sig för att sitta vid oss. Han säger tja och frågar om jag och Gaby är systrar för vi hade samma frisyr. Hahah vi hade ju badat och håret var blött. Så det blev en bulle för oss båda! ^^ Men iallafall så frågar han sen om vi har princes. Vi lyssnar på musik så jag fattar inget.
Han - Ja, prince, marlbro
Jag - Jaha du vill ha cigg, det har jag tyvärr inte
Han kollar på mig som om jag vore dum i huvudet
Han - Nej asså jag syftade mer på om ni hade prinsar, alltså pojkvänner
Gaby - Ja jag är upptagen (vilket hon inte är!)
Sen så ignorerar hon honom resten av resan
Jag - Asså jag är typ upptagen, lite halvt sådär (korkad som jag är säger jag helt fel)
Han - Jaha så du skulle inte vilja ta en fika nån gång, som typ torsdag?
Jag - Öhh, jo.. visst...
Han - Vad bra, ska jag ta ditt nummer då?
Jag - Ehm... okej...?
Han - Börjar det på 073 eller?
Jag - Ja precis! (Det börjar på 076 ^^)
Han får mitt nummer, eller ja nästan iallafall!
Han - Ja men vad bra då ses vi på torsdag då!
Jag - Eller nej jag kan inte då (sant)
Han - Lördag?
Jag - Nej jag kan inte då heller, jag har cup hela helgen... (också sant)
Han - Söndag?
Jag - Jo men visst söndag skulle nog funka bra
Han - Ja men vad bra, ska vi ha picknick eller nåt? Eller kolla på en film? Har du nån bra?
Jag - Asså picknick blir nog bra...
Han - Okej då säger vi så! Ska vi ses vid Ängbyplan vid kl 3? Hittar du dit?
Jag - Jo det ligger väl typ i bromma? För det blir jätte bra!
Han - Ja precis då ses vi på söndag kl 3!
Jag - mm visst...!

Jag och Gaby bestämde oss för att gå av vid liljeholmen. Ingen av oss hade nån vidare lust att åka vidare till slussen med honom. Hahah stackars jävel! Fast jag tycker nog mer synd om människan han ringer upp sen...

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

Du är så efterbliven ibland :P om en skitläskig kille kommer fram och är intresserad säger man att man är upptagen :P du är för söt ibland alltså... Haha



Vi två är tsm nästa gång det händer, okej? Eller tillsammans med cagefighting snubbar, det funkar också!

2009-06-11 @ 12:57:28
URL: http://gabbsans.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHAHA!

2009-06-12 @ 17:40:12
URL: http://svindlandehojder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0