Humlan - ny bästis

Hmm vad gjorde jag igår? Ja, inte mycket iallafall. Låg väl typ i Tobbes säng hela dagen, till klockan 5. Sen åkte jag hem för att duscha lite och sedan åka till Gullmars för att möta Carro. Vi köpte sushi och begav oss inåt stan mot Rålis för att träffa Johanna, Fredrika, Fia och Lexie. Tanken var egentligen att vi skulle grilla men det gjorde vi inte. Lite senare kom några fler kompisar till Fia och Lexie så vi 4 andra åkte vidare till söder. Närmare bestämt donken vid medis. Där skulle vi möta Aston, Tobbe och Oliver. Vi satte oss i Björns trädgård och snackade lite.
Jag och Tobbe var hemma hos mig i Sköndal strax innan 1 den kvällen.



Idag var det meningen att vi skulle bada men det kom annat ivägen så de slutade med att vi bara va 3 personer som ville. Men det verkar som att ci ska åka till flaten ändå. Jag tror att Jennifer (kusin) är där så det blir kul att mobba henne lite ^^.

Nu sitter vi ute i solen och det kom en utmattad liten humla hit som gömde sig i skuggan av glaset. Ny liten bästis kanske?  Eftersom Carro är så otroligt rädd för alla små kryp (även oskyldiga humlor) så fick vår lilla humla heta Carro.


Jag hittade en otroligt charmig bild på Tobbe igår på hans data.

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0