I don't wanna close my eyes...

Om ungefär 2 timmar är det dags för mig att åka till Arlanda och därefter Mallorca. tror flyget skulle gå 06.55 eller nåt sånt. Jippi! Hur som helst så känns det lite tungt att lämna Stockholm och alla vänner och mitt lilla lamm Tobbe ^^.
Kommer sakna er allihop så otroligt mycket! Men det ska bli skönt med lite värme förstås, man får ju inte klaga...

Tobbe min busiga lilla sötis, jag kommer sakna dig så otroligt jävla mycket. Jag kommer tänka på dig varje dag hela tiden. Men vi får inte glömma att en vecka går fort... Saknar dig redan bus! Här har du vår låt<3






ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Din Tobias!

<3<3

2009-06-27 @ 02:44:53
Postat av: <3

Saknar dig!!

2009-06-29 @ 15:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0