Jaja jag vet..

Okej ber om ursäkt för att jag inte uppdaterar så ofta men jag orkar inte skriva om en massa ointressant crap hela tiden. Det är ju roligare om jag lägger till lite bilder i de flesta inläggen.

Veckan har varit otroligt lugn, nästan lite onödig till och med! I Onsdags så shoppade jag som sagt med Gaby och på kvällen gick vi på bio med Carro. My Bloody Valentine är faktsikt se värd och man får ett par sexiga 3D glasögon på köpet! Jag snodde även med mig 2 par till ^^ .
Gaby sov hos mig den natten och vid 12 på torsdagen gick vi upp och gjorde frukost. Dagen spenderades i min källare framför tvn. Vi såg 3 filmer, Bombay Dreams, Saturday Night Fever och American Pie - The Wedding. Mycket slapp och behaglig dag.
Idag så hade vi 2 lektioner och på idrotten tog jag, Frida och Gaby en promenad. Vi lämnade våra idrottsgrejer vid Zinken hos lärarna. När vi kommer tillbaka dit så är lärarna och väskorna med grejerna borta. Frida stackarn får panik men jag håller mig lugn för jag var helt övertygad om att lärarna hade dem. Så vi sprang runt på lite olika ställen på Söder i hopp om att hitta lärarna. De var på skolan och det var även väskorna. Yeay!

Nu ikväll så mötte jag och Gaby Tobbe och hans kompis Mattias i Kungsan. Vi åkte till Café 60 och tog då förstås en fika. Lite senare kom Frida dit också. Riktigt trevligt och mysigt var det! Och imorn ska vi festa med dem på Årstafältet, jag är galet taggad! Det ska bli så kul! Tack för en trevlig kväll hörrni!<3

Och just det. När vi gick på nån gata på väg till Zinken möter vi en otroligt snygg, ja vad ska man säga? Man? Snubbe? Aja det var Gustav Skarsgård iallafall och damn han är så mycket snyggare i verkligeheten än på film! Hahah vilken hysteri det blev när vi kom fram till att det var han. 14 år igen?!



Mina bitchar och våra sexiga brillor efter bion!<3





Och så 2 bilder från Café 60 på oss!

ByeBye<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Sophia, våra hårgardiner är inte söta ;P <3 Toppen dag o kväll <3

2009-06-06 @ 17:03:15
URL: http://svindlandehojder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0