Ledig idag!

Otroligt skönt med en ledig dag och den har varit nice också. Men än är den inte slut.
Imorse städade jag lite här hemma. Sedan så åkte jag till mamma för att träffa Mathias och vi hade lika trevligt som vi brukar ha det. Om inte ännu bättre. Sedan så mötte jag Gaby vid slussen men hon var så himla seg så jag tog en tripp förbi ungdomsmottagningen för att fixa en sak. Gaby hittade mig sedan på donken i slussen, så tjock som jag är. Vi drog vidare in till stan och jag hittade det jag var ute efter, nämligen en present till min lilla bitch Caroline som vi ska fira på lördag!
Nu ikväll ska jag träffa Carro och Gaby för vi ska gå på bio och se My Bloody Valentine! Scary shit asså och jag ska se den med de 2 mesigaste personerna som man kan se en skräckfilm med. Fast 2 som är värre är Albin och Nisse. Tur att man inte går med dem da! Gaby ska även sova hos mig inatt, mys blir det.

Just nu har jag lagt upp den bästa filmen jag har på datan. Den är på Marat och Carro men mest på ryssen förstås. Han är så rolig i den så den fick heta "Rysslands Stolthet" med absolut ingen ironi ^^ .

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0