Sommalov<3

En perfekt start på lovet blev det faktiskt. Efter skolavslutningen åkte vi hela gänget hem till Gaby på värmdö. Det blev sing star och eye toy för vår del! Jag lyckades trycka i mig en och en halv croiassant också. Mums. Till det blev det varm choklad. Busa med Monty fick jag också göra. Gaby du har världens sötaste hund! Hector skulle älska honom.
Lisa och jag fick även se det välomtalade sjöliden. Det var jätte fint där!
På kvällen åkte jag och Gaby för huddinge för att festa med Fredrikas klass och några från "ekonomi-klassen" som Carro går i. Det behövde fler tjejer men när vi kom dit så var det faktiskt fler killar som behövdes. Det kom några fler under kvällens lopp. Vi spelade tangera, ölspelet och badade i Joys pool. Vi satt också i hennes 15 grader kalla bastu. Satan vad kallt det var! En utav killarna försökte supa ner mig, han gav mig massa klunkar i ölspelet hela tiden! Men han lyckades inte...
Vid halv 12 kände jag och Gaby att det var dags att åka hem. Så kul hade vi det inte och vi var helt kalla och luktade klor. Håret var blött också för Freddie var bara tvungen att knuffa i mig i vattnet!
På tuben sen så hände en extremt märklig sak. Men den incidenten får ett eget inlägg! ^^

ByeBye<3

Kommentarer
Postat av: Gaby

Summer nights <3

2009-06-11 @ 12:58:58
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0