Söndag

Imorse gick jag och la mig vid halv 6, Tobbe drog vid 5. Fick ju inte direkt mycket sömn den "natten" för att jag gick upp vid 11 och vid 7 blev jag väckt av en skrikande katt!. Men det gick bra ändå.
Halv 1 mötte jag Gaby vid slussen, vi tog båten över till djurgårn och tog en promenad bort till Waldemars udde. Där hittade vi ett café och vi bestämde oss för att ta en latte var och dela på en våffla. Vår kära servitör var väldigt smörig och flörtig. När jag bad om lite socker kom han med massor och en massa servetter. Lite senare när han ska hämta våra tomma muggar så har han en våffla med sig som ingen ska ha tydligen. Och då ger han den till oss! Gratis! Så jävla nice med en till våffla. Mums! Hehe väldigt speciell snubbe asså.
När vi var klara med den så tog vi en promenad bort till bron förbi Rosendals Wärdshus. Väldigt fint var det där! Sedan så tog vi tuben hem från Karlaplan. Jag mötte Sandra och Caroline vid globen för att snacka lite. Trots våfflorna blev jag sugen på pommes frites så Carro fick gå och köpa det åt oss.


Gratis Våfflan fån den flörtige servitören!

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0