"Flygande smörpaket"

Jaha då var det bara avslutningen kvar och sen har man gått ut ettan! Det ska bli så otroligt skönt med detta efterlängtade lov. Och jag ska faktiskt vara hemma en hel del vilket inte är så vanligt. Men något som oroar mig lite är hur jag ska få tag på pengar! Jag har inte lyckats hitta något jobb, dels utav lathet dock men ändå! Kanske borde söka nåt till hösten iallafall...?

Idag hade vi inga lektioner, men då är ju allt som det brukar vara! Hahah nejdå men nästan. Det var meningen att jag skulle möta Gaby och Frida i skolan för att tömma skåpen vid 11 men jag hade ont i magen så jag kom till dem vid 2 istället. Så hela morgonen låg jag framför tvn och kollade på mtv.
Efter att skåpen var tömda så gick vi till Tully's och fikade. Eller ja, mullade i oss en massa skit är nog egentligen det enda rätta att säga. Jag minns inte hur vi kom in på det men helt plötsligt började Frida snacka om flygande smörpaket. Men jag tror att det var för att grädden i Gabys varma choklad hade smält och bildat en fetthinna. Det såg verkligen vidrigt ut, särskilt när den stelnade...! Mycket intressant dag faktiskt!
Imorn ska vi fira början på sommarlovet med att festa med Fredrikas klass på flaten. Det blir nog svin kul, jag är as taggad och det tror jag Frida och Gaby också är. Självklart ska lilla Caroline också med!<3

ByeBye<3


Kommentarer
Postat av: Gaby

YAY :D kul med att Carro ska med>! Men du, åker, om jag nu ska åka... på torsdag! :D

2009-06-08 @ 21:34:04
URL: http://gabbsans.blogg.se/
Postat av: Frida

Vidrigt, vidriga vi var! :O

2009-06-08 @ 22:43:44
URL: http://svindlandehojder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0