Fredagkväll, 27

Asså gud va skönt att vara hemma. Har nog inte uppskattat att komma hem på en fredagkväll på länge men just ikväll så är det verkligen underbart att få krypa ner i sin egen säng.
Både jag och Caroline var taggade för chillkrök och poker hos Lager precis som förra fredagen. På grund av det hemska vädret som slog till idag tog det lite tid att komma dit, bussar var sena och sega osv. När vi då äntligen är framme envisas killarna med att vi ska dra till en fest i Orminge! Orminge av alla ställen, de kunde ju ha valt något lite närmare iallafall, nu skulle vi liksom ut mot nacka, värmdö. Men varken jag eller Carro hade nån bra anledning till att inte åka dit så att så blev det. Lagers syster körde oss till hagsätra, thank god säger jag bara, annars hade det ju tagit evigheter att komma fram. Efter att ha åkt t-bana, buss, en till buss och gått omkring i kylan en stund var vi äntligen framme vid stugan ute i skogen. Väl där var det väl ganska bra drag men jag var inte på fest humör, jag var ju inställd på att chilla ikväll, valt kläder efter det och så. Killarna hittade snabbt nåt att roa sig med och jag och Carro blev då kvar lite vilsna. För våran del så hände det väl inte så mycket mer än så.
Det var helt enkelt en misslyckad kväll. Det blev bara massa bråk och det var irriterande tjejer överallt och det var så litet så man hade ingenstans att sitta. Inte hade vi nåt att blanda ut med heller. Vi hann ju inte vara där så länge heller vilket gjorde att jag inte riktigt kände för att dricka. Jag klarar ju inte av att gå ordentligt då heller.
Det tog lång tid att åka hem också. Buss, buss, tub och sen en till buss. Jag lyckades då sätta mig på lite fel buss. Man blir väl lite förvirrad av de här nattbussarna asså. Men det gick bra ändå, måste gå en liten bit längre bara än om jag hade tagit rätt buss.
Jaja, godnatt! Imorn ska vi till Wille och jag hoppas verkligen att vi stannar där och inte drar iväg till tyresö eller nåt. Men det viktigaste är att jag får träffa Johanna och Fredrika. Det blir nog en lugn kväll med krök, sing star och buzz!

ByeBye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0