Länge sen man skrev sist?!

Känns som om de evigheter sen man skrev sist. Kan ju vara för att jag inte har haft tillgång till internet. men ändå...
Jaha, då var ytterligare ett sportlov över. känns lite jobbigt faktiskt att komma tillbaka till skolan men de ska väl gå. vi har en sh-uppgift som ska va inne imorn också, känns ju inte sådär jätte bra eftersom jag inte har börjat än. hoppas gaby inte blir alltför arg...
Kom hem från Norge idag. har faktiskt varit ganska okej, lite segt att sitta uppe i en isolerad stuga i skogen kanske men det blev bättre när my bitch caroline kom. var ju då meningen att vi skulle festa men det blev inte riktigt så tyvärr. kaja gav oss en "turist" tur in till oslo och så fick vi gå längs carl johan. rikigt skojigt faktiskt trots att vi blev erbjudna knark 2 gånger. inte okej! vi fick med oss latte och muffins också. 
Jag hoppas verkligen att kaja tar sig en tur till sthlm kanske på påsklovet eller nåt. det vore ju helt underbart eftersom jag inte ser henne så ofta. och då kan vi ge henne en svensk fest eftersom det inte blev nåt av den norska festen. vi får hoppas på det men nu finns de inget mer som  jag har lust att skriva om, än så länge iallafall.

ByeBye <3


Kommentarer
Postat av: Gaby

Inte sur gumman, men vi måste fixa so:n snart ändå ;)

2009-03-01 @ 22:11:28
URL: http://gabbsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0