Lördagkväll med brudarna

Vansinnigt underbar kväll med mina älsklingar :D Har verkligen saknat Fredrika och Johanna, har ju inte sett de på evigheter. Caroline och Sandra dyker ju upp rätt så ofta så. Asså vi skrattade så mycket att man fick ont i magen. Det var helt klart en lyckad kväll med tanke på kvällen innan... Det vanliga snacket togs ju upp som vanligt, killar, känlslor, kläder osv. Vi kom även fram till att vi skulle kunna varit de i Spice Girls eftersom vi är så enormt bra på att sjunga. Eftersom vi är 5 stycken så var det ju bara att dela ut titlarna. Alltså blev Fredrika ginger spice, Johanna sporty spice, Caroline posh spice, Sandra scary spice och jag själv bled då baby spice för jag är den enda blonda.
Men vi ses ju snart igen flickor, det ska ju shoppas lite nytt inför fredagen. Älskar er otroligt mycket! <3

ByeBye <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag håller verkligen med dig Sophia! Det va en toppen kväll:D Har saknat dig speciellt så otroligt mkt eftersom vi inte har sett varann på jätte länge<3

Älskar dig me<3

2009-03-30 @ 00:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0